UVIJETI PRODAJE
Ovi uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim internet stranicama. Isporučitelj (PRODAVATELJ) proizvoda ponuđenih u web shopu www.inbalance.hr (u daljnjem tekstu robe) je Udruga InBalance, a kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere minimalno jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju.
1. NARUČIVANJE
Roba se naručuje elektronskim obrascem i telefonskim putem. Kupac mora popuniti profil s osnovnim podacima za naplatu i dostavu željenih proizvoda te će email-om biti obaviješten o izvršenoj narudžbi.
Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove detalje i saznati sve o njemu te ga bolje pogledati, a želite li ga kupiti, samo kliknete na DODAJ U KOŠARICU i on će se odmah prebaciti u istu. U košarici možete birati količine, kao i odustati od kupnje. U svakom trenutku vaša vam je košarica vidljiva i dostupna te možete mirno nastaviti pregledavati web shop. Po završetku vratite se na košaricu i odaberite KRENI NA PLAĆANJE. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže vam na email adresu.
2. PLAĆANJE
Plaćanje je moguće izvršiti na nekoliko sljedećih načina:
- PLAĆANJE KREDITNIM KARTICAMA
Telefonska autorizacija.
- UPLATNICA – VIRMAN – INTERNET BANKARSTVO
Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu dobiti ćete potvrdu narudžbe sa svim podacima potrebnim za uplatu. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine…
Po zaprimljenoj uplati poslati ćemo vam potvrdu na email i naručene artikle.
- POUZEĆEM
Plaćanje se obavlja prilikom preuzimanja robe, a plaća se dostavljaču.
3. KOMUNIKACIJA
Na korisnikovu e-mail adresu automatski se šalju različite poruke nakon obavljenih aktivnosti (potvrda o registraciji, potvrda narudžbe, obavijest o isporuci ili otkazivanju, potvrda o terećenju kartice ili otkazivanju transakcije). Dužnost je korisnika dati ispravne podatke o važećoj email adresi kako ne bi došlo do nekakvih nesuglasica između kupca i trgovca.
U slučaju da imate bilo kakvo pitanje stojimo vam na raspolaganju putem sljedećih platformi:
- WhatsApp – +385 91 000 0000
- Mob – +385 91 000 0000
- Email – [email protected]
4. RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.